Alva ♥

den 26 oktober föddes lilla prinsessan, hur otrolig känsla att bli faster igen. denna gång åt Alva. Är fast, saknar båda mina gullungar hela tiden. Och det är så mycket man vill, önskar jag kunde åka tid en onsdag efter skolan o fika, önskar jag kunde hämta på dagis och vara barnvakt, önskar jag kunde få baka julens första pepparkakor med de små änglarna. Men alla önskningar blir inte verklighet och är evigt tacksam för alla andra helger och högtider jag får spendera med de. Det är så vackert o se de utvecklas och växa upp och är så glad att jag får vara en del av det, trots avståndet.
Fasters absoluta favoriter, ingen har mig runt lillfingret som ni. Ni är guld Isak & Alva.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0