handsfacket,panflöjten och toapappret..

spenderat helgen i floda med familjen. Måste säga att jag har haft det för otroligt bra där och har börjat med något nytt när jag är där - gå med sovkläder hela dagen, hm det måste bli ändring på.. men trivs så bra där så man känner väl sig lite som hemma då. Kom vid 19 tiden i fredags, bakade pizza tillsammans med isak, okej jag gick mest runt och bar på Alva och nosade henne i nacken, finns det något mysigare än små bebisar?! Lördagen gick lika snabbt som den kom, drog igång lite spel på kvällen och det var verkligen länge sen jag skrattade så jag kiknade, och verkligen länge sen jag skämdes så mycket som då, måste varit högröd i ansiket men låt oss bara säga att jag nu mera går under namnet panflöjten..



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0