monday

hade faktiskt glömt bort att jag dragit igång bloggen igen så får bli ett hastigt inlägg innan jag lägger mig o läser ut (typ läst hälften, lycka till) svenska boken. Kört på en rätt seg måndag faktiskt, inställd lektion, sovit på en stenhård bänk, fått böcker i huvudet jaja i princip en vanlig måndag.. fixa mvg på CNS-arbetet som jag slitit som ett djur för samt nästan full pott på naturkunskapen, känns bra att allt plugg lönar sig. Satte mig på körskolan direkt efter skolan, klarat av fas B nu och det känns så skönt! dessvärre så är det inte lika fint bakom ratten, räcker med att jag började dagens lektion med att nästan köra på 5 st på raken.. stolt. men det där ska nog gå nån gång, positivt tänkande som gäller trots att sjävlförtroendet ligger på botten när de gäller körkortet.
anyways så har jag nog tagit det rätt lugnt sen jag kommit hem, gjort lite arbeten, fixat med doppresent och ätit. Nu gäller det att ladda upp inför veckan för ska nämligen vara kattvakt tis-tors så blir att mysa ner mig i emmas lägenhet de närmsta dagarna så får se hur uppdateringen blir.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0