välkommen in igen

mitt liv verkar just fått tid för att blogga igen så drar igång och skriver av mig lite då när lusten infaller. Drar igång lite tack vare moa som pushat lite senaste tiden haha! en sann vän som varit mycket fin den senaste tiden när vinter mörkret fallit, de är fint när man känner den känslan att man verkligen hittat tillbaka till varandra. Bara en av de fina känslorna som passerat den senaste tiden, har världens bästa tjejgäng som sätter guldkant på min vardag, fina klassen med våra rykten men framförallt underbara tillfällen tillsammans med min pojkvän som förgyllt mina dagar med hopp och kärlek. Känner att jag vill och måste uppskatta tiderna och den här veckan tillsammans med honom för snart lämnar han mig i drygt en månad.. och ikväll sprack det, kunde inte ens hålla tårarna inne när han var här.
annars ser livet ut som innan, pluggar och är ambitiös. även dragit igång ordentligt med körkortet hoppas på det där förbannade kortet i början av nästa år eller iallafall innan våren kommer.

långt inlägg men värt det, kanske måste skriva av mig något mera, känns så.
anyways
välkommen in igen.

Kommentarer
Postat av: moa

<3

2011-12-04 @ 23:22:19
URL: http://gotmos.blogg.se/
Postat av: jenny

åh så kul o se dig tillbaks på banan! :) upp på hästen igen.



ha en bra dag! :)

2011-12-05 @ 15:38:47
URL: http://jennychristiina.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0