who u are

lite blandade känslor faktiskt, liten känsla av både besvikelse och utlämnande. Känner mig lite förvirrad och inte alls lugn, kan nog bero på att de senaste veckorna har jag sovit mycket borta på olika ställen vilket gör att man inte riktigt kan slappna av på samma sätt och de det jag tror jag behöver därför var det väldigt skönt o komma hem tidigt, kolla lite fotboll med papi och snacka skit i sängen med mami. Känner att jag faktiskt har saknat dom och jag ser att det tär på dom att jag inte är hemma lika mycket längre och att jag faktiskt är nära vuxenlivet nu, skulle nog kunna säga att jag förändrats en hel del den här hösten man tänker och prioritetar på ett helt annorlunda sätt. Både negativt och positivt skulle jag säga, huvudsaken är att jag är trygg i mig själv och hittar den jag är.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0