without you im nothing ♥

hade absolut ingen ork till att uppdatera igår så tar de lite kort nu, en slapp dag i skolan sen direkt efter det så bar de iväg till gymmet, japp dragit igång med träningen igen! Där lyckades jag dra med mig en skaplig skada. Ska inte ens ge mig på o försöka förklara den men det slutade med att jag haltade hela dagen igår och idag.. sen tog jag mitt haltande ben till körskolan, helt okej lektion faktiskt.
Höjdpunkten på dagen var när min lilla italienare kom hem! Gården gänget hade dragit ihop en liten överraskningsmiddag för honom och det blev hur lyckat som helst! Fin känsla i kroppen när alla var samlade igen och humöret på topp

Härlig bild från i sommras


Kommentarer
Postat av: jenny

hahah asso det är as konstigt att jag inte minns ett dugg om att du berätta att du skada dig :o haha

2011-12-20 @ 16:28:50
URL: http://jennychristiina.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0