göteborg forfan.

har inte blivit ngt bloggande den här veckan eftersom jag sovit borta hela veckan. evelinas föräldrar va utomlands så vi passade på att ha mys hela veckan, jag är bästa tjejerna. har varit en absolut grym vecka fast samtidigt rätt lugnt eftersom vi alla har jobbat. cash is king.
alla dessa myskvällar och mat har inte bådat mig gått och har gått upp ett kilo vilket känns men har ändå varit riktigt duktig, enligt mig själv, och varit ute två gånger på en non-stop löpar runda, sååå skönt! ska verkligen fortsätta med det.
just ja, bara en vecka kvar på jobbet nu, fan va snabbt de gått.. men skönt att de är över snart! kom precis hem från jobbet och dagen har gått oväntat snabbt, sitter just nu o väntar på att pappa ska hämta upp mig sen åker vi till resecentrum där jag hoppar på 830 mot götet och brolle och fasters favorit. blir kvar där hela helgen, kommer hem nån gång på söndag kväll. ska försöka uppdatera nån gång mer idag och under helgen.
// pussar från en sliten cathy.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0