hm shop online.

gick som vanligt till jobbet i morse men kände hur jag fick starkare och starkare värk i både rygg och mage så gick hem straxt innan lunch. väl hemma somna jag till 4 ungefär och vid halv 5 begav jag mig till evelina där vi höll på o färga hennes hår till klockan 8, ujuj. funderade på att dra en sväng till ensjön/navesta men planerna ändrades snabbt hemma där jag istället började spela spel och äta lite fint med la familia eftersom min kära broder va på besök. just nu sitter jag o klickar hem lite söta plagg från hm.s hemsida men ska snart ner igen o va lite social. Imorn beger vi oss till emmas nya lägenhet där de bjuds på massa mysigheter och sen framåt kvällen dras de till evelina, kan bli en mycket fin helg, ser fram emot fast jag saknar mitt hjärta väldigt mkt, de gör lite ont faktiskt men thats just love.
hörs kanske senare eller imorgon innan jag drar mig, puss.


Kommentarer
Postat av: evelina

hehehehehe gumman då :$:$:$

:::::*

2011-07-01 @ 23:22:55
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/
Postat av: jenny

saknar ditt hjärtas? isak menar du väl då? <3

2011-07-02 @ 17:08:24
URL: http://jennychristiina.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0