las canteras.

vaknade kring en 11 idag i tanken om att de va regn och molnigt men kollade ut så var de strålande sol så snabbt upp för frulle och sen vidare till stranden, dock själv då min olydiga kusin går i sommarskola och har allmänt sabbat sig i skolan..illa!
termometern på stranden visade 28 grader dock molning men det sprack upp då&då. molen gjorde det bara bättre faktiskt! annars blir de fööör varmt. låg o njöt med musiken i öronen när jag plötsligt fick en toffel i ansiktet o tänkte precis skrika 'eeey vem vare , vem vare som kasta' när jag ser pappa en bit längre bort stå o skratta. senare kom ana ner och gjorde oss sällskap vid 3 tvingade vi far min att ta ut pengar så vi kunde köpa glass, ooooh my fucking gooood vilken jävla glass, orgasm i munnen fan!
väl hemma igen la jag mig uppe på taket en stund och nu ska jag gå o duscha för o sen gå o handla sen vidare för lite tapas, livet leker! puss

Kommentarer
Postat av: julia

sv:

haha känd som urintjejen ;) tur det :D nja var knappt ok på landet :/

2011-07-22 @ 00:09:15
URL: http://jamp.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0