mi corazon empiza bom bom bom otra vez dale bom bom bom

inte bloggat på ettag, inte för att jag inte har tid mer för jag inte haft nån lust!
dagarna ser väl ungefär lika dana ut , stranden och sen ut på kvällen, men de är precis lagom för mig på semester. vill inte göra ngt mera och orkar inte det heller.
häromdagen, minns dock inte vilken dag, dagarna flyter liksom ihop på semestern så föll jag offer alkoholpåverkade människor, pappas troende att han va tequila kungen gjorde att han börja blanda drinkar och så föll jag som offer ( självklart eftersom jag va den nyktra) framåt natten blev jag påtvingad brudklänning och fick gå manekäng i hela huset, de andra hade väldigt roligt.

förävrigt har jag de fan fint här, värme fast mkt moln och lite brunbränd och varje gång man går ut så ser man släkt som man hälsar på, det händer inte i sverige.

erkännande: förra lördagen duschade jag håret, lät de gå 5 dagar, duschade torsdag och nu är de söndag.. jag har inga planer på att duscha håret inom en kort framtid. och ja de klart jag duschat kroppen varje dag, men håret är en annan sak, utomlands, på semester.

brännan efter halva semestern, dock kmr jag börja flagna snart.


Kommentarer
Postat av: evelina

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASH BRUN!

2011-08-02 @ 22:00:00
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera oftare! OCH FLER BILDER!

2011-08-10 @ 00:43:33
Postat av: Anonym

vad la du in för färg för få den färgen du har :)?

2011-08-10 @ 02:17:08
Postat av: jenny

on my way biitch!

2011-08-15 @ 16:54:08
URL: http://jennychristiina.blogg.se/
Postat av: cathy

sv. har färgat massvis med ggr & började med o färga rödbrun färg från garnier men senaste gångerna har jag använt brillance från schwarzkopf nr 872 :)

2011-08-22 @ 18:53:48

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0