sliten.

nu sitter man här själv , helt jävla bakis o dan. styrde upp lite fest här igår och kan inte kalla det annat än lyckat! mycket fint folk med lite undantag men de problemen löste sig snabbt.
började kvällen med lite grill där jag agerade grillmaster, inga komentarer på det.. framåt halv 10 10 började folket rulla in och de blev ngt slags öppet hus här men det var jävligt kul. lite vandalisering av huset blev det men de sånt som händer, måste dock ge stort creed till moa som skulle stå på händer som inte lyckades så väl, och slutade med en trasig fönsterbräde och viplersskada haha.
avslutade kvällen med golvmoppen och trasan och kunde äntligen lägga mig i sängen kl 5.. och väl där kunde jag inte sova, hade för mkt energi så de blev max 4 timmars sömn inatt, dessutom hade jag inte behövt städa hela natten då mina föräldrar kommer hem imorgon. men nae nu ska jag sätta på en diskmaskin och ta en dusch o se vad dagen har o bjuda på..
snodda bilder kommer senare puss.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0