the city of palms.

hola kanske är de rätta ordet att starta detta inlägg med haha! är framme och oskadd nu blev en lååång dag igår, sov en&enhalv timma igår sen upp igen för o fixa det sista sen bilen upp till arlanda. skapliga bråk de blir när familjen salazar ska ut o resa! iaf sen på flygplatsen rulla allt på checka in, i tvingad frulle pga medicinering sen boarding för o sen nästan sova de 5 o 1halvtimma på planet. har nog aldrig känt mig så trött som då! klarade verkligen inte av o ha ögonen öppna och inte ens maten gick ner, fick panik de stunder jag inte sov.. antar att de berode på antibiotikan.
vid 2 var vi framme hos farmor&farfar där vi varmt blev välkomnade! usch vad jag saknat alla! åt tradisionsvist 'ensaladia' & 'clipper' gott! drog mig sedan ut en stund med ana, gick längs stranden och tog en glass och solade i eftermiddagssolen. det var svårt o hålla ögon öppna då också. framåt 7 var vi hemma igen och jag kasta mig på sängen direkt och självklart ringer de på dörren då och det är grannflickan som minstsagt är besatt av mig så va tvungen att pallra mig upp igen o leka med henne, kolla på kort, leka barbie och sjunga.. senare vid ett tillfälle skulle hon in till sig för o hämta ngt så då passade jag på o lägga mig på sängen igen, och så kommer hon inrussande igen och jag tänkte att jag klarar inte de här mera så låg kvar på sängen medans hon visade dans, videos osv OCH råkade somna...stackars flickan..hon stod kvar o lekta o jag låg o sov! som tur kommer min faster in o räddar mig. hon förklarade fint för Yaneli, som hon heter att jag rest idag o va mkt trött, tillslut lämnades jag själv och kunde sova ut! men tyvärr blir jag väckt vid 11 igen av att mamma säger att jag måste ta mina mediciner och sen gå ner, ja jag sover hos min faster som bor lägenheten under oss. så upp igen yrvaken och göra alla dessa saker sen ner dit och snabbt ner i sängen igen!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0