29 dagar 3 h 11 min

29 dagar 3 h 11 min till jag lämnar detta värdelösa väder, tiden går för sakta.
vet inte vad jag ska skriva, är på så äckligt dåligt humör, gråten sitter i halsen och är super hungrig trots att jag åt för några min sen, blir mätt men hungrig igen efter 10 min, något jävla fel. vill duscha vill bada men orkar inte och jag skiter totalt i att jag inte duschat håret sen i fredags. känns förjävligt att lägga sig klockan 10 på sommarlovet, känns förjävligt att min mobil är urladdad ( har laddaren 1m ifrån mig men vafan) känns förjävligt att jag saknar dig, känns förjävligt att gå upp tidigt imorgon, känns tillochmed förjävligt att alla listor på spotyfi suger.
kommer inte kunna sova tidigt ikväll får väl lägga mig och läsa sagan om ringen boken igen som suger men fan bryr jag mig.
vill gömma mig, hejdå.


känns fan förjävligt att jag saknar er.


Kommentarer
Postat av: jenny

ujujuj så det låter gummz. men nja sluta ljug, mina listor äger! :s

2011-06-21 @ 20:15:16
URL: http://jennychristiina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh babygirl saknar dig med! <3

2011-06-22 @ 14:09:06

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0