la lluvia

blöt, genomblöt precis som jag önskade imorse. kanske tar tillbaka det lite nu, regna fick de gärna göra men med lite värme, men trots allt så passar regnet bäst idag, har prov imorgon o har inte ens börjat plugga, vad har hänt med mig?
Har dessutom börjat känna mig väldigt kulturell, igår musikal och idag statsmuseet. museet kan ju bokstavligt talat kyssa min rumpa, hur ointressant som helst. Ingen rundtur att hurra för. annars har väl skoldagen varit lite "vaaa" hela dagen haha, fina klasskamrater jag har där! :*
ska nu fortsätta äta min yoghurt sen dra på mig brillorna o känna mig allmänt smart.

Söt bild på mig och evelina från fredagens poolparty @ markus place!



Besitos!

Kommentarer
Postat av: abbeee'

men vaaaaaaaaaaa?

2011-06-09 @ 17:35:11

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0