mi madre

ligger o läser allt vad jag ska stoppa i mig nu när jag ska börja med p-piller, ujuj mycket okända saker och läskiga biverkningar, men vi får se hur det går!
kom hem från evelina för nån timma sen, de blev en finfinfin kväll med skratt o stoj!
ska nog ner och sätta mig i vardagsrummet o pratar lite med mamita om allt möjligt men blir nog sängen rätt snart ändå. super trött och vill inte vakna allt för sent imorgon.. skulle egentligen upp på ett zumba pass men jag avbokar den för orkar inte ställa klockan osv, dessutom inte alls sugen på dans utan ska mer satsa på gym1 och relax avdelningen imorgon.
känner mig sugen på att mobilblogga men förstår mig inte alls på hur det fungerar men det är något som får undersökas mera imorgon, godnatt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0