nunca más!

så kallade äldre personer som ska leka överhuvuden, ge mig problem som inte ens exicterar och förstöra något som inte ens finns. Trodde man var förbi det stadiet när man klassas som en vuxen man, men antar att det är individuellt. men det är just sånt här som gör mig irriterad och får mig att vilja kasta sand i varje killes ansikte när de drar egna slutsatser och tolkar saker helt fel för att sen få en att se dålig ut, när man själv gör allt i sin makt för att göra det så oinfekterat som möjlig med hjälp av sin ärlighet. Varför vara ärlig när det sen inte tjänar till? när utsidan bara ser smutskastningen och hur dålig person man är för att man inte föll för just honom. Jag ville inte ens falla, jag hade redan föllit för en annan för länge sen, man kan inte falla två gånger och man vill inte ens falla för nån annan när man redan fallit för han som har ens hjärta.
hela situationen är absurd och allt som nånsin hänt var misstag, misstag misstag.
Det första och ända inlägg i hans namn aldrig mera aldrig, alla broar är brända, om det ens fanns några.
jag är inte ledsen,inte arg, inte långsint utan bara glad att det fått ett slut!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0