verano azul

Vilken dag! Började med att jag kom en timma för tidigt till skolan, som tur var jag inte ensam , så vi drog oss till stan en stund innan och tog en glass. När vi såg hur studenterna börja rulla in gick vi till skolan igen där vi bjöds på både tårta o glass, fast tårtan hamna i papperskorgen..inte min grej.. Efter det sprang jag ner på stan bland alla andra tusentals folk, köpte blommor och sen snabbt tillbaka där Sebastian sprang ut , efter en bamse kram och överlämning av blomma var de bråttom hem. Vid 3 drog vi oss mot Haga där Jocke sprang ut , vilken stjärna! Tog en promenad hem och direkt in till jocke för mottagning. Riktigt god mat och fint folk, länge sen jag skrattade så mycket ! Allt var verkligen perfekt ikväll och dagen kunde inte blivit bättre, jag älskar verkligen detta folk. Kom nyss hem ska ta ett bad nu , för mina hårt utsatta fötter och sen lägga mig bredvid mamma som ligger o fylle snarkar eftersom pappa är i Tyskland. Fast först ska jag skratta lite till åt allsången, viftande taxöron, full student och underbar kväll. Bilder kommer imorgon . Besitos

Kommentarer
Postat av: jenny

ujujuj låter som en kul kväll!! ;)

2011-06-17 @ 18:38:03
URL: http://jennychristiina.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0