vuxenpoäng

började dagen med att försova mig, illa men sköna extra timmar i sängen. gjorde prov som kändes skapligt bra. en liten tripp till stan med jenny&lisa på rasten sen sista lektionen naturkunskap som vi bara gick i genom provet vi hade förra veckan, 42,5 av 49 känner mig nöjd.

mötte upp mamma på stan och uträttade lite ärenden hos banken och körskolan. så nu är de hårdkörning som gäller, börjar med intensivkursen på novemberlovet, känns skönt o ha de gjort faktiskt.
sitter nu hemma o väntar på att bulldegen ska jäsa klart, bakar nämlige bullar. ujuj vad vuxen jag känner mig. nää nu ska jag plugga resten av tiden. pöööss


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0