avslutat kapitel.

lite back on track igen, får se updateringen lär nog bli lite sådär framöver, när lusten infaller helt enkelt.
hade tjejerna här på en liten sleepover, slappt o mysigt skulle egenligen ut på landet o festa men så blev de inte efter mycket om&men. mysigt med massa gött samt en hel del drama! finns egentligen inte så mycket att säga om det, skrattar mest åt det nu.

det känns så otroligt bra att släppa kontakten med en person som fått en o må dåligt&gråta flertal gånger..men den här gången var jag starkare än någonsin och vill inte ha nån som helst kontakt med henne efter hennes beteende, hon är ute ur mitt liv nu vilket skulle kunna vara sorgligt efter alla fina stunder vi delat men det är de sista det är, sorgligt. nu slipper jag bry mig om en människa som inte en endaste gång brytt sig om mig. spottar du på mig spottar jag 10 ggr tillbaka på dig.

enda bilden som ens gick att tänka på o lägga ut från igår. mina pinglor!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0