baila sexy

måndag måndag måndag, ny vecka nya tag. har blivit hur mycket skit saker som helst förra veckan så denna vecka satsar vi på träning och skippar snabbmaten och marabukakan.
Startade dagen med en skål med havregrynsgröt samt hemmabakat bröd, stadigt och smarrigt. vidare för en lätt dag i skolan trots det slockande jag nästan på sista lektionen. legat o kollat på pb ända sen jag kommit hem eftersom mi amor ställt ultimatum att jag måste va klar med första säsongen till imorgon, lyckatill.
nu ska jag snöra på mig löparskorna och fortsätta mitt nyttiga liv (som kommer sluta imorgon typ, som alltid)


saknar dig redan, kära flott :'(

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0