el amor que perdimos

klag klag klag i denna blogg bara just nu, men det är väl meningen, att bloggen ska spegla min vardag och mina känslor? och just nu känner jag bara en stor klump i magen. finns så mycket man vill ta upp men vågar inte, rädd att förlora det man har. trots att man ifrågasätter det man har, blev det som man verkligen hade tänkt sig?
höga förväntningar resulterar i besvikelse. när man själv är beredd att ge upp världen men får knappt inget tillbaka, inte tillräckligt. känns fel o klaga för egentligen har jag allt jag vill ha och allt är egentligen bra. men bra på det sättet jag vill? ja det går ju o diskutera.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0