mitt liv suger.

mitt liv suger, mitt liv har på något sätt tappat sin mening - känns det som.. en del av mig lämnar mig inom några timmar och skulle inte kunna gråta mer än vad jag gör just nu. allt känns förjävligt.
trots de fick jag de lite trevligt ikväll, en sovande martin och lite mer pratglada vänner, joakim&linda. allt för att ta farväl av joakim. blir galen vill inte känns denna smärta i hjärtat som jag känner just nu, även fast att jag vet att du kommer tillbaka, och att vi kommer ses igen så kommer du inte bor 10 meter ifrån mig längre.

denna höst, denna vinter, denna vår kommer vi inte spendera ute på gården fram till småtimmarna, fyfan va ont de gör o bli vuxen.

Kommentarer
Postat av: jenny

diggar sista meningen....

2011-09-27 @ 18:57:51
URL: http://jennychristiina.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0