what if god was one of us

älskar att jag lyckades somna med skorna på - i sängen! ska väl tillägga att jag var super trött efter en grym insatts på gymet, och skulle dessutom töja ut mina nya försmå skor, så på med blöta sockar och sen skorna la mig sen i sängen och började läsa lite med.grund men som vanligt somnade jag! vaknade av rejält värkande fötter, de var nästan blåa haha!
har dessutom antat en lätt asperges på mig, blir psykiskt instabil när dagen inte blir som tänkt, dvs idag, alla lektioner inställda, okej skönt men när jag väl tagit mig upp ur sängen kan jag lika gärna gå på lektionerna dessutom ligger vi redan så mycket efter så det blir ju bara värre.. men tog mig som sagt till gymet på förmiddagen, måste erkänna att det va skönt!
och nu ligger jag på sängen rätt utvilad och måste dra igång pluggandet igen, creed till mig själv!




Kommentarer
Postat av: moa

vad hände med de rejäla kängorna?!

2011-09-06 @ 17:34:30
URL: http://gotmos.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0