tjugohundraelva/tjugohundratolv

snodda bilder från lite var som. Det summerar kvällen och natten rätt bra, dock har linda lite bilder som jag väntar på,
de dyker väl upp senare i veckan.
- började kvällen med att laga mat med de närmsta vännerna på gården, skulle kunna kalla dom familjen. Plankstek blev det. Mellan huvudrätten och efterrätten sprang jag mellan husen, försökte vara på två ställen samtidigt, umgicks lite med familjen men framför allt med isak, satt o spela spel och skrattade något otroligt - fin stund. Efter efterrätten som smakade risifrutti men skulle föreställa pannacotta så skjutsade emma min älskade storasyster ut mig till vånga där det blev partey för hela slanten! rikitigt roligt, galna grejer. Bestämde mig i sista sekund att sova hemma så avslutade kvällen hos martin och kom hem kring 5 somnade inte förrens tidigast 6 och blev väckt vid 11, jo jag mådde dåligt dagen efter.









Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0