wazz

wazzup fokes? na sömnsvårigheterna som talar nu och vet fan inte vart jag ska göra av det?! slänger väl upp lite rader här istället då. Kanske ska summera dagen lite kort (som om den inte sätt ut som alla andra det här lovet haha) vaknade kring 14 snåret tog mig då i kragen och gick till körskolan med evelina, klarade både fas F och bokade halkan. Åkte hem och stressduscha, skulle egentligen åkt på ferre men nepp i sista sekund ändrades planerna så passade på att skicka tillbaka lite kläder jag beställt, tvättade lite och rensade underkläder. Efter det var jag slutkörd med feberfrossa nu i efterhand så var det nog bättre att vi stannade hemma.
Imorgon är det los reyes, spansk tradition vi firar här hemma. Äter god mat oc bakelser, öppnar paket och umgås med familjen. Spenderat kvällen med pappa och kollat på direk tv från GC och lyssnat på musik. Denna tradition är definitivt något jag ska föra vidare till mina barn.. ropa vieja, roscon, vin och vatten till los reyes och kamelerna, framförallt familjemyset!

från grancanaria, favoritstället, i sommaras


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0